اسپری نگه دارنده مو یانسی Strong Define

Yunsey Strong Define Hair Hold Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Yunsey

شاخه: اسپری و موس مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

بررسی اسپری نگه دارنده مو یانسی Strong Define

اسپری نگه دارنده مو Yunsey Strong Define یکی از محصولات مراقبت از موها است که برای نگه داشتن حالت دادن به موها با پوشش قوی طراحی شده است. این محصول به دلیل داشتن پوشش قوی، موهای شما را در مقابل اثرات مواد شیمیایی، حرارت و عوامل خارجی محافظت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا در هر شرایطی موهای شما در حالت دلخواه شما باشند.

ترکیبات اصلی این اسپری شامل آب، الکل دناتور شده، پروپیلن گلیکول، PVP/VA کوپلیمر، PEG-40 روغن کرچک، عطر و... می‌باشد. این ترکیبات باعث می‌شود که موها حالت داده شده را حفظ کنند و نرم و لطیف باقی بمانند.

استفاده از این محصول بسیار ساده است. پس از حالت دادن موها به شکل مورد نظر، اسپری را با فاصله حداقل 20 سانتیمتر از موها روی آن‌ها بپاشید. سپس با استفاده از انگشتان خود موها را در حالت دلخواه شکل دهید. در ادامه از حرارت دستگاه سشوار هم می‌توانید برای نگه داشتن حالت داده شده به موها استفاده کنید.

در کل، اسپری نگه دارنده مو Yunsey Strong Define یکی از محصولات مناسبی است که به شما کمک می‌کند تا موهای خود را با حالت دلخواه خود نگه دارید و آن‌ها را در برابر عوامل محیطی و شیمیایی محافظت کنید.

شما می‌توانید  اسپری نگه دارنده موی سر یانسی استرانگ دیفاین را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Yunsey تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102644
مبدا برنداسپانیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

اسپری نگه دارنده مو یانسی Strong Define

Yunsey Strong Define Hair Hold Spray

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو