تیغ اصلاح ژیلت Venus Comfort Glide Coconut

Gillette Venus Comfort Glide Coconut with Olay Platinum Razor

جزییات بیشتر

جدید

برند : Gillette

شاخه: تیغ ژیلت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

450,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-26

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی تیغ اصلاح ژیلت ونوس کامفت گلاید با عصاره نارگیل

تیغ اصلاح ژیلت مدل Venus Comfort Glide Coconut با ترکیبی از بهترین فناوری اصلاح Venus و تخصص پوست Olay درون یک تیغ طراحی شده که به حفظ رطوبت پوست کمک می‎کند و منجر به خشکی کمتر پوست می‎شود. به طور حتم شما هم عاشق احساس نرمی و لطافت پوست خود هستید اما حتما توجه کردید که اصلاح می‎تواند گاهی اوقات پوست را کدر و خشک کند.
به همین دلیل باید در هنگام اصلاح از تیغی استفاده شود که خاصیت آبرسانی داشته و بتواند بدون خشک کردن پوست عمل اصلاح را انجام دهد. تیغ‌های مرطوب کننده Olay یک نرم‌کننده بوده که بر روی پوست قرار می‎گیرد و این در حالی است که این محصول 5 تیغه داشته که می‎تواند منجر به تقویت عمل اصلاح شده و تجربه لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان آورد.
با استفاده از این تیغ اصلاح می‎توانید بدون نیاز به کرم یا ژل اصلاح به صورت تنها این تیغ را خیس کرده تا کف این تیغ فعال شود و سپس آن را بر روی پوست خود بکشید. این محصول بهترین فناوری اصلاح ونوس و تخصص پوست Olay بوده که تمامی نکات مثبت را در یک محصول جمع کرده است.
تیغ‌های اصلاح ونوس می‎توانند اصلاحی مناسب را ارائه داده و استفاده از آنها بدون نیاز به کرم یا ژل اصلاح امکان پذیر خواهد بود. با استفاده از این تیغ پوست شما فوق‌العاده صاف و زیبا خواهد شد. این محصول دارای دسته ارگونومیک بوده که موجب می‎شود تا تیغ اصلاح به راحتی در دست گرفته شود و به نرمی قابلیت کنترلی مطمئن و آسان را دارد.
تمامی تیغ‌های اصلاح ونوس به جز مدل Simply Venus با تمامی دسته‌های تیغ اصلاح ونوس همخوانی دارد. این تیغ اصلاح همراه با یک دسته پلاتینیومی که کاربردی بسیار راحت دارد عرضه می‌شود. هر یک از سری‎های این تیغ اصلاح دارای پنج تیغه بوده که به جهت اصلاحی راحت و طولانی مدت درون این محصول تعریف شده است.

تیغ اصلاح ژیلت ونوس کامفت گلاید با عصاره نارگیل
نوارهای مرطوب کننده Olay موجود در این محصول از کره‌های نرم کننده بدن ساخته شده است که به راحتی امکان لغزش آنها بر روی پوست وجود دارد.تیغه‌های این محصول دارای ویتامین E بوده که برای سر خوردن و حتی راحتی بیشتر در هنگام اصلاح درون این محصول طراحی شده است.  این محصول دارای 2 تیغ اصلاح بوده که در مدت زمان مناسبی مورد استفاده قرار می‎گیرد.
علاوه بر این موارد این تیغ اصلاح دارای یک عطر نارگیلی ظریف بوده که موجب اصلاحی آرام‌تر و لذت‌‎بخش‌تر خواهد شد. این محصول دارای نوارهای مرطوب کننده انعطاف پذیری بوده که برای داشتن اصلاحی صاف مناسب هستند. وجود 5 تیغ در هر سر این تیغ اصلاح موجب فراهم سازی اصلاحی نرم‌تر خواهد شد.
میزان برش این تیغ‌ها بسیار بالا بوده و این بدان معناست که هنگام استفاده از این تیغ اصلاح نیازی به اعمال فشار بسیار بر روی تیغ اصلاح نخواهید داشت و چیزی که موجب کاهش تحریک ناخواسته اصلاح می‏‌شود وجود نوار روان کننده‌ای است که درون این محصول وجود داشته و به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند.

ویژگی‌های تیغ اصلاح ژیلت Venus Comfort Glide Coconut

از جمله ویژگی‌های مهم این محصول می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوارهای مرطوب کننده انعطاف پذیر با نرم کننده‎های پوست Olay برای داشتن حس صافی در اصلاح
  • دارا بودن پنج تیغ در هر تیغ اصلاح و امکان کف کردن نوار صابونی و کمک به داشتن اصلاحی موثر
  • ساخته شده دسته‌ای فلزی با کیفیت بالا
  • تیغه‌هایی با قدرت بالا و با روکش الماسی که امکان لغزش، راحتی و تراشیدن نزدیک موها را ارائه می‎دهد.
  • لمس ویتامین E در نوار روان کننده این محصول که به سر خوردن آن بر روی پوست کمک کرده و پوست را ابریشمی می‌کند.
  • دارای رایحه نارگیلی که هر اصلاحی را خوشایند می‌سازد.
  • دارای بسته بندی قابل بازیافت
  • دارای تیغه‎هایی که می‌توان آنها را با برنامه Terracycle بازیافت کرد.
  • دارای دسته پلاتینیومی
  • دارای 2 تیغ اصلاح
  • سازگاری دسته محصول با سایر سری‎های تیغ اصلاح زنانه ونوس

آیا می‌توان از این تیغ برای اصلاح صورت استفاده کرد؟

اصلاح صورت برای بانوان یک انتخاب کاملا شخصی بوده اما وجود عصاره نارگیلی که با تیغه‌های Olay اذغام شده‌اند انتخاب خوبی برای این کار خواهد بود زیرا به خوبی منجر به آبرسانی پوست می‎شود.البته باید از قبل بدانید که چگونه می‎توان صورت خود را به درستی و با کمک تیغ اصلاح، اصلاح کرد. به عنوان مثال بانوان در هنگام اصلاح صورت خود از یک تیغ تیز که برای خانم‌ها طراحی شده است استفاده می‏‌کنند.

آیا تیغ اصلاح زنانه Venus Comfort Glide Coconut  انتخاب خوبی برای جلوگیری از تحریکات اصلاح است؟

بله. این تیغ‌های اصلاح ونوس برای راحتی اصلاح بانوان طراحی شده‌اند و این بدان معنی است که در موارد بسیار از برآمدگی‎ها و راش‎هایی که به جهت استفاده از تیغ‎های اصلاح ایجاد می‏‌شوند جلوگیری خواهد کرد. در صورتی که پوستی حساس دارید باید قبل از اصلاح عمل لایه برداری را انجام داده و از تیز بودن تیغه‌های اصلاح خود مطمئن شوید. قبل از اصلاح نیز بهتر است استحمام کرده باشید و یا دوش بگیرید تا پوست شما به خوبی هیدراته و مرطوب باشد.

عناصر موجود درون تیغ اصلاح ژیلت ونوس کامفت گلاید کوکونات

از جمله ترکیبات موجود در این تیغ اصلاح می‎توان به مواردی همچون سیلیس، توکوفریل استات، پنتا اریتریتول تتراکیس، هیدروکسی هیدرو سینامات و BHT اشاره کرد.
نوار ژل این محصول شامل ترکیباتی همچون: استئارات سدیم، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، آب، سوربیتول، سدیم پترو لاتن سولفات، پولیتر، میریستات سدیم، اسید لوریک، عطر، کره دانه گارسینیا ایندیکا، کلرید سدیم، ایزوپروپیل الکل و غیره است.

تیغ اصلاح Venus Comfort Glide Coconut محصولی از برند نامدار ژیلت و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102355
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
قابلیت انعطاف پذیریدارد
نوار ژلدارد
دسته ارگونومیکدارد
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورامریکا
ضد حساسیتبله
مناسبکل بدن
ویتامینویتامین E
سایر توضیحاتدارای نوارهای مرطوب کننده و نرم کننده‎های پوست Olay برای داشتن حس صافی در اصلاح . دارای پنج تیغه و امکان کف کردن نوار ژلی . کمک به داشتن اصلاحی موثر . ساخته شده از دسته‌ای فلزی با کیفیت بالا
عصارهنارگیل
برچسب تیغ اصلاح ژیلت, تیغ اصلاح

نوشتن نظر

تیغ اصلاح ژیلت Venus Comfort Glide Coconut

Gillette Venus Comfort Glide Coconut with Olay Platinum Razor

نوشتن نظر

 
نظرات(1)
1401-11-01

کاربرد تیغ

سلام این تیغ برای نواحی بیکینی هم مناسب هست؟

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

نظر خود را بنویسید!

17 محصول مشابه

منو