ادو تویلت لالیک Encre Noire

Lalique Encre Noire Eau De Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lalique

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

20% 2,000,000 تومـان

1,590,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-28

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

لالیک مشکی

ادکلن انکر نویر از برند لالیک که به لالیک مشکی نیز مشهور است از محبوب ترین عطرهای مردانه در سراسر جهان شناخته می شود. انکر نویر در ستایش چوب طراحی و ساخته شده است. بویی کاملا مردانه که هم کلاسیک است و هم مدرن. نت های تازه و چوبی بکار برده شده در عطر لالیک مشکی هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر دارند رگه هایی از نت های گرم نیز در این بین وجود دارند که هویت خاصی به عطر انکر نویر می بخشند. لالیک مشکی بیش از آنکه یک نام باشد یک نماد فرانسوی است که لوکس ترین محصولات را عرضه می دارد. بیش از یک قرن سابقه در صنعت کریستال، جواهرات و عطر این برند را در جهان مشهور ساخته است. لالیک مشکی ترکیبی شگفت انگیز از رایحه هاست که تداعی گر یک عصر پاییزی در پاریس را برای شما خواهد بود.

یکی از ده ادکلن مردانه ی پر فروش در جهان، انکر نویر لالیک است که با وجود هزاران طرح کپی و غیر معقول توانسته به فروش خوبی نیز دست پیدا کنید. لالیک مشکی که با بطری مربع شکل و چهار گوش به رنگ سیاه براق عرضه می شود برای مردان در هر سنی قابل استفاده است. این عطر نه آنقدر تند و گرم است که عده ای را آزار دهد و نه بی اثر و بدون خاصیت که هیچ نشانه ای را از خود بجای نگذارد. انکر نویر درست همان عطری است که مردان برای روزهای کاری و قرارهای عاشقانه به آن احتیاج دارند.

لالیک مشکی

شیشه ادکلن انکر نویر

شیشه ی عطر لالیک مشکی در سال 1913 با الهام از جوهر توسط رنه لالیک ساخته شده است، شیشه ای که ابتدای کار جز یک ظرف تزئینی مصرف دیگری نداشت و سال ها بعد برترین عطر مردانه را در خود جای داد. این شیشه حسی قوی و اثر گذار را القا می کند، در چوبی لالیک مشکی هویت داخلی عطر را به بهترین نحوه ممکن نمایان می سازد علاوه بر این ادغام دو متریال چوب و شیشه ظرافتی بی نظیر را به عطر انکر نویر می بخشد. بطری سیاه نمادی از جوهر سیاه است که می تواند بسیار توجه ها را به خود جلب کند، استفاده از درب چوبی در لالیک مشکی تنها برای زیبایی نبوده، درب چوبی خاص این عطر به نگه داری بیش از پیش رایحه ها در بطری کمک می کند، چوب می تواند رایحه ای خاص را به عطر انکر نویر ببخشد.

ادکلن انکر نویر

داستان عطر نویر مردانه

لالیک مشکی در در سال 2006 و توسط بانوی عطر ساز ناتالی لورسون تحت نظارت برند لالیک ساخته شد. ادکلن نویر توسط یک زن و برای مردانه ساخته شده است، اینکه زنان بهتر می دانند مردان از چه نوع عطرهایی استقبال می کنند بسیار جالب است. لالیک مشکی پر از راز و رمزهای طبیعی است که می توانید آن را در اولین استفاده ها پیدا کنید. جوهر سیاه یا همان انکر نویر در زبان فرانسوی تداعی بخش مردان قدرتمندی است که می خواهند در هر موقعیتی تاثیرگذار، با اعتماد بنفس و قوی باشند. لالیک با ترازوی رایحه ها توانسته این قدرت و اعتماد بنفس را در مردان به کفه ای مساوی بکشاند تا با تغییری جزئی در استایل بتوانند به این مهم دست پیدا کنند.

عطر انکر نویر

رایحه های انکر نویر

عطر لالیک مشکی با وجود بویی از جنس چوب کاملا گرم و تلخ است، اگر یک بار هم این عطر را جایی استشمام کرده باشید و یا از تستر آن استفاده کرده باشید، ابتدا رایحه ی چوب درخت سرو شما را به خود می آورد سپس با اسانس علف وتیور تناژ بویی دچار تغییر کمی می شود. چند ثانیه بعد رایحه های مشک و چوب کشمیر نمایان تر می شوند این مرحله کمی طولانی تر از نت های ابتدایی خواهد بود. گرم و تلخ بودن ادکلن انکر نویر به شما این اجازه را می دهد تا در فصول سردتر سال با چند پاف اضافه تر از آن لذت ببرید. در فصول گرم تر می توانید تنها با یک بار اسپری این عطر تا ساعت ها خود را در ذهن اطرافیان ماندگار سازید. پخش بوی فوق العاده ی لالیک مشکی تا دو متر دارد و تا ساعت ها بعد نیز در محل استقرار شما حس خواهد شد. ماندگار این عطر بر روی پوست از 8 تا 14 ساعت تخمین زده می شود، البته با توجه به نوع پوست نیز متغییر است.

ادوتویلت لالیک انکر نویر اصل را از فروشگاه اینترنتی ایرانوس تهیه فرمایید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101149
مناسب برایآقایان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهچوبی . عطری . مشک . خاک . ادویه تازه . سبز
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
نت آغازینبرگ سرو
نت میانیوتیور
نت پایهمشک . چوب کشمیر
عطرسازNathalie Lorson
سال عرضه2006
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ارسال در نوروزبله
برچسب عطر مردانه لالیک, ادو تویلت لالیک, برترین عطر مردانه 2018

نوشتن نظر

ادو تویلت لالیک Encre Noire

Lalique Encre Noire Eau De Toilette

نوشتن نظر

 
نظرات(7)
1402-04-13

سوال

ممنون ازسايت خوبتون اين مدل از ادكلن محصول شركتAF هست؟ اگه اره ، نسخه قديمي هم موجود داريد؟

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1401-12-16

پیشنهاد میشه

گرم و تلخ و در عین حال خوش بو با ماندگاری خوب ولی پخش بو متوسط

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1401-09-12

شارژ

لطفا دکانت رو موجود کنید.

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (2) (0)
1400-07-17

دستریز عطرها رو لطفا موجود کنید

باسلام. من تو سایتتون دنبال عطرهای معروف میگشتم مث لالیک بلک، پولو سبز، آمواج اینترلود، اما تو هیچکدومش دستریز یا سمپل موجود نیست. لطفا موجود کنید. باتشکر

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (5) (0)
1399-06-04

ادکلن لالیک

بنده حدود ۱۰ سال پیش زمانی که لالیک تازه وارد بازار شده بود او رو به قیمت ۵۰ هزار تومان خریدم و زمانی که استفاده میکردم تا دو سه روز فقط این ادکلن بوی مطبوعش پخش میشد و تا ۱۰ روز یا بیشتر رایحه ان روی البسه میموند متاسفانه شرکت تولید کننده با توجه به اینکه خریدار با یک بار استفاده تا ۳ روز رایحه دلپذیر ان دیگه روزانه استفاده نمیکرد و مسلما دیر تمام میشد لذا شرکت ناچار شد از اسانس و مواد اولیه اون کاسته تا مشتری زیادی جلب کنه.خواستم بگم لالیک فقط سری اول وبس

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (6) (0)
1398-08-18

لایک لالیک

لالیک مشکی واقعا با همه ی عطرها فرق میکنه، این تفاوتش باعث شده تا همه گیر بشه بنظرم. رایحه هایی که توی این عطر هست، بوی چوب و خاک و با شدت زیادی منتقل میکنه فکر نمیکنم عطر دیگه ای از برند دیگه ای بتونه باهاش رقابت کنه. اثر این عطر روی پوست من با هشت ساعت هم اوکی بود و ازش لذت میبردم، به طور کلی کیفیتش برای همچین عطری با همچین قیمتی واقعا منصفانه است. بوی خاک و چوب تونسته کاملا مردونه بودن این عطرو به رخ بکشه در کنار اینکه شیشه ی خوش دستی هم داره و همه جا میشه بردش.

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (6) (0)
1397-02-05

عطر لالیک نویر ادوتویلت


عطر لالیک نویر ادوتویلت مردانه ۱۰۰ میل ساخت کشور فرانسه است
 با بوی گرم و تلخ و ماندگاری بالا و پخش نسبتا خوب مناسب استفاده بیشتر در شب

 رایحه مانند چوب سوخته از خود به جای می گذارد

طراحی این عطر را عطر ساز معروف ناتال لورسن در سال ۲۰۰۶ انجام داده است

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (3) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند لالیک

درباره برند لالیک بیشتر بدانید

برای علاقه مندان به عطر و ادکلن نام برند لالیک یک نام آشنا است و ما برای شما در این مقاله در مورد این برند و تاریخچه برند لالیک و همینطور در مورد عطر زنانه لالیک و عطر مردانه لالیک مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

موسس کمپانی لالیک کیست؟

بنیانگذار کمپانی لالیک در سال 1860 در کشور فرانسه متولد شد. شغل او پیشتر طراح شیشه و بلور بود و شهرت جهانی او به خاطر ابداع بطری‌های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت‌ دیواری و در اواخر عمرش، آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل‌ها از قبیل آرم ایستاده مرسدس بنز یا فورد است. او در سال 1872 با کمک جوستین مارین شروع به یادگیری طراحی کرد. دو سال بعد، بعد از مرگ پدرش شروع به کارآموزی در یک طلا و جواهر سازی در پاریس پیش Louis Aucoc کرد و به طور همزمان هم در کلاس‌های شبانه Ecole des arts décoratifs ادامه تحصیل داد. LALIQUE در آن طلاسازی چیزی حدود دو سال کار کرد و بعد در سال 1876 برای ادامه تحصیل در کالج هنری Sydenham به لندن مهاجرت کرد و در این کالج، مهارت‌های طراحی گرافیکی خود را بالا برد و رویکرد طبیعت ‌گرایانه اش نسبت به هنر، پرورش یافت. او بعد از دو سال که از لندن به فرانسه بازگشت، به عنوان یک هنرمند آزاد آغاز به کار کرد و برای جواهرسازان فرانسوی مانند Cartier و Boucheron طراحی قطعات جواهر انجام می داد. در سال 1885، او موفق به تأسیس برند خود شد و در عرض 5 سال، LALIQUE به یکی از برترین طراحان جواهر در فرانسه مبدل گشت.

در دهه 1920 او به سبک هنری Deco گرایش پیدا کرد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص به انجام می رساند. در سال 1908 Francois Coty، لالیک را مامور طراحی و تولید عطر و ادکلن کرد تا اولین عطر خود را طراحی و مورد معرفی قرار دهد و به این ترتیب بود که این دو یک انقلابی در صنعت عطر و ادکلن به وجود آوردند.

همانطور که اشاره شد تخصص اصلی لالیک در تولید شیشه و بلور بود و به این ترتیب در طراحی شیشه و بطریهای عطر و ادکلن ظرافت خاصی بکار می برد که مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان قرار گرفت. هم اکنون LALIQUE یکی از پر فروش ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید.

ادکلن های مشهور زنانه و مردانه لالیک

ادکلن زنانه لالیک

ادکلن زنانه Lalique Amethyst دارای یک رایحه خنک و شیرین است. این عطر در سال 2007 تولید شده است. طراحی شیشه آن از محصولات آرایشی Lalique الهام گرفته و دارای رنگ ارغوانی است که برروی آن شاتوت های کریستالی طراحی شده است. این عطر منحصر به فرد مخصوص خانمهای رمانتیک است.

در مورد رایحه اولیه این عطر زنانه باید بدانید که متشکل است از زغال اخته و رایحه میانی تمشک- گل یلانگ- گل صد تومنی بنفش- فلفل- رز و رایحه اصلی آن مشک- وانیل.

معرفی عطر زنانه دیگر

ادکلن زنانه Lalique Le Parfum با رایحه ملایم و شیرین عطری است دلربا و جذب کننده که در سال 2005 تولید شده است. ظاهرش کلاسیک است و این ظاهر زیبا الهام گرفته از محصول سال 1935 کمپانی Lalique به نام Masque de Femme است.

در مورد رایحه اولیه این عطر باید بدانید که متشکل است از فلفل قرمز شیرین- ترنج- برگبوی غرب هند و رایحه میانی آن تشکیل یافته از یاس- آفتاب پرست و در مورد رایحه اصلی آن هم باید گفت که از وانیل- نعناع هندی- دانه توکا- چوب صندل سفید تشکیل شده است.

عطری لالیک بی نظیر برای خانمهای رومانتیک

ادکلن لالیک زنانه عطر زنانه L' AMOUR با رایحه شیرین و ملایم یکعطر فوق العاده احساس برانگیز و جذاب است که در سال 2013 بوسیله Nathalie Lorson طراحی و به بازار عرضه شده است. خانمهای مشکل پسند بدانند که این عطر سرآمد عطرهای زنانه کمپانی لالیک است و مخصوص خانمهای رمانتیک و عاشق است.

رایحه اولیه آن متشکل است از رز- ترنج و رایحه میانی هم تلفیقی از رز وحشی- یاسمن است و رایحه اصلی اش هم تشکیل یافته از مشک- چوب صندل- سدر است.

ادکلن لالیک مردانه

عطر مردانه Encre Noir یا جوهر سیاه با رایحه تلخ، این عطر در سال 2006 تولید و به مشتریان عرضه شد. در مورد شکل ظاهری آن باید بدانید که طراحی شیشه آن ساده اما زیباست، دارای یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی منحصر به فرد آماده تحویل به مشتری است.

آنچه این ادکلن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است، طراحی در ِ آن است که از جنس درختی به نام wenge است. جالب است بدانید که طراحی شیشه آن الهام گرفته از طراحی جوهردان معروف سال 1913 کمپانی Lalique است. در حقیقت نام این محصول Encre Noir یا جوهر سیاه نشان دهنده آن است که این محصول منحصرا برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن است.

در مورد رایحه اولیه این عطر باید بدانید که متشکل از رایحه سرو است و در مورد رایحه میانی آن باید بدانید که از خس خس است و در مورد رایحه اصلی این عطر هم باید گفت که تشکیل یافته است از مشک و چوب کشمیر است.

معرفی عطر مردانه دیگر

ادکلن لالیک مردانه Lalique Pour Homme با رایحه ملایم در سال 1997 معرفی و به مشتریان عرضه شد. این محصول توسط Maurice Rousel تولید شده و شیشه آن را Marie Claude Lalique طراحی کرده است.

در مورد رایحه اولیه آن باید بدانید که متشکل است از رایحه نارنگی- گریپ فروت- رزماری- ترنج- اسطوخودوس و رایحه میانی ان هم یاس- گل برف- سدر- زنبق و رایحه اصلی آن هم متشکل از وانیل- نعناع هندی- عنبر- چوب صندل سفید

عطری مخصوص مردان اهل مطالعه از برند لالیک

ادکلان لالیک مردانه Lalique Hommage با رایحه گرم و تند Lalique Hommage عطری لوکس و فوق العاده است که مخصوص مردان اهل مطالعه بخصوص "نیچه" است. این ار آن رو منحصر به فرد است که رایحه این عطر توسط دو عطر ساز مشهور به نامهای Christine Nagel و Mathilde Bijaoui در سال 2011 تولید شده است.

این عطر به دو شکل در بازار عرضه می شود. یکی با شیشه کریستالی که به عنوان خصوصیت خاص آن باید به مجسمه مردی فلوت زن که بر روی آن حک شده است اشاره کرد و قیمت آن هم در حدود 1200 یورو می باشد که توسط Rene Lalique طراحی شده، و دیگری در شیشه معمولی که الهام گرفته از هنر Deco است، توسط Thierry de Baschmakoff طراحی شده است.

این عطر خاص مردانه از برند لالیک با رایحه خنک و تند آغاز و با رایحه گرم و تند پایان می یابد. رایحه اولیه آن متشکل از برگ بنفشه- ترنج- زعفران است و رایحه میانی آن هم از فلفل- بنفشه- دانه تونکا است و رایحه اصلی اش هم مشک- عود است.

از مدل های مطرح برند لالیک می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

مطمئن باشید از انتخاب عطر های لالیک تجربه های فوق العاده ای را خواهید داشت و به جذابیتی بی انتها خواهید رسید.

برخی از کلمات مترادف این متن :

  1.  قیمت عطر لالیک
  2. خرید عطر لالیک
  3. ادکلن لالیک یا ادوکلن لالیک
  4. عطر lalique یا  عطر lalik
  5. ادکلن lalique یا ادکلن lalik

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوسگردآوری شده.استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو